Szerviz Szolgáltatás
Professzionális szervizpartnereink:
Total Showservice Kft. | Express Service |
1044 Budapest, Pintér József utca 28. | 1139 Budapest, |
+36 1 237-0962, +36 70 679-6790 | Üteg u. 9. |
Nyitvatartási ideje: H-P – 10:00-17:00 | Miklovics Richard e.v. +36 30 330 3500 |
Mikor melyik szervizt kell választanom?
Forgalamzó által certifikált hivatalos PIONEER DJ márka szerviz és alkatrész értékesítés: Total Showservice Kft.
Nem garanciális Pioneer DJ termékek és egyéb hang és fénytechnikai eszközök: Express Service és Total Showservice Kft.
American Audio, American DJ, Showtec, DAP-Audio, Eurolite, DNA Professional, Light4Me: DJ Store
Üzletünk vállalja az általunk importált márkák esetén garanciaidőn belüli és az általunk forgalmazott márkák esetén a garanciaidőn túli javítását, tisztítását, rendszeres vagy időszakos felülvizsgálását is. A szerviz az átvett berendezésekért azok átvételkori piaci értékéig vállal felelősséget.
Beázott, leöntött készülékre semmilyen garancia nincs! Ezeket a diszkóbalesetben megsérült készülékeket is javítjuk, de mivel egy beázott készülékben ilyenkor korróziós folyamat indul meg, így kiszámíthatatlan a további meghibásodás.
GARANCIÁLIS ILLETVE GARANCIAIDŐN BELÜLI SZERVIZIGÉNY:
A garanciálisan javított készülékekre a törvényekben előírt feltételek érvényesek. Garanciális javítás iránti igényedet előre, a berendezés átadásakor kell jelezned. Utólagosan bejelentett garanciális igényt a szerviz nem fogad el. A Garancia jogszerűségét az eladáskori számla és garanciajegy átadásával bizonyítod szervizünk felé.
A berendezés bevizsgálását követően a javítás, illetve az alkatrész csere teljes mértékben garanciális körbe tartozik, úgy a szállítási költséget kivéve egyéb költség a vevőt nem terheli. A garanciális csere szállítási költségét (postai, futárszolgálat vagy egyéb) a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet értelmében a vevőnek kötelessége állnia.
A garanciális javítás ideje alatt a garanciaidő meghosszabbodik a javítás időtartamával. Abban az esetben, ha a berendezés bevizsgálása nem garanciális javításra mutat, ebben az esetben a nem garanciális szerviz költségei az irányadóak.
A 72 órás csereszavatosság csak hibás, rossz készülékre vonatkozik, amennyiben az rendeltetésszerű használat mellett hibásodott meg, illetve kicsomagolás után azonnal észlelték a hibát, melynek következtében a készülék RENDELTETÉSSZERŰEN NEM HASZNÁLHATÓ, és a készüléket üzletünkbe hiánytalanul (beleértve a csomagolást is) a megadott határidőn belül (3 munkanapon belül) visszaszállítják. A szerviz fenntartja magának a jogot, hogy a készülék meghibásodásának okát bevizsgálja a garanciális cserét megelőzően. Ha a vizsgálat során kiderül, hogy a meghibásodás okát a NEM RENDELTETÉSSZERŰ HASZNÁLAT okozta, illetve a garanciális csere körébe nem tartozó okból történt a meghibásodás, garanciális cserére nincs lehetőség. Minden olyan termék esetében, ahol nem a DJ Store a garanciális szerviz, a vizsgálati idő meghosszabbodik a szakszerviz által elvégzett munka időtartamával. A DJ Store többszöri javítás esetén sem köteles a készüléket új készülékre cserélni.
A 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet 5.§.- ban leírtak szerint, szervizünk 15 munkanapos vállalási határidővel dolgozik. A javítás határidejét a szerviz igyekszik betartani, de anyaghiányból, vagy egyéb előre nem látható akadályból származó késedelemért felelősséget nem vállal.
Nem tartoznak a garanciális javítások körébe a következő hibajelenségek: tisztítás, izzó- és lézerdióda csere, törés, gumi és egyéb természetesen kopó alkatrészek cseréje, például potméter, gumiláb, színfólia, vezeték megszakadása. Hangfalak, fejhallgatók és egyéb membránnal működő készülékek esetében nem garanciális feltétel a túlhajtás, leégetés következtében szükséges hangszóró csere.
Amennyiben valamilyen oknál fogva GYORS SZERVIZELÉSRE van szükséged, kollégáink a megbeszélt határidőt tartani tudják, azonban ebben az esetben dupla munkadíjat számítunk fel.
NEM GARANCIÁLIS ILLETVE GARANCIAIDŐN TÚLI JAVÍTÁS:
A hibás készülék leadásakor, az elmondott hibajelenség alapján minden esetben a szerviz megállapít egy várható javítási díjat. Abban az esetben, ha a berendezés szétszerelését követően, az előre kalkulált javítási költség magasabb, szervizünk új árajánlatot készít. Amennyiben az árajánlat nem elfogadható számodra, és ezért nem kéred a javítást úgy 4.000 Forint+áfa bevizsgálási költséget számolunk fel!
Abban az esetben, ha a várható javítási díj meghaladja a berendezés aktuális piaci értékének 50%-át, akkor a várható javítási díj 50%-át előlegként, előre kell megfizetnie. Ha a berendezés piszkos állapotban kerül átvételre, akkor a szerviz annak megtisztítását elvégzi, és a takarítás munkadíját kiszámlázza.
A leadott készülék(ek) kijavításáról minden esetben telefonos értesítést küldünk. Az értesítés időpontja számít az elkészülés időpontjának. Azonban szívesen fogadjuk érdeklődésed a készülék állapotáról, az átvételkor kapott munkalapszám alapján.
Az elkészülés (vállalási határidő, vagy értesítés időpontja) időpontjától számított 15 napon belül kérjük, a megjavított berendezést átvenni és a javítási díjat kifizetni.
Amennyiben a berendezést nem veszed át, akkor szerviz ismételten kiértesít, mely értesítés telefonon vagy levélben történik. A levélben történő értesítés akkor is megtörténtnek tekintendő, ha az általad megadott címre feladott, helyesen címzett ajánlott levél bármilyen okból visszajön. Abban az esetben ha, a levélben történt értesítéstől számított 8 munkanapon belül a berendezést nem veszed át és a javítási díjat nem fizeted ki, szervizünk tárolási díjat számít fel. A tárolási díj az aktuális piaci érték 1%-a, de 10kg-ot meg nem haladó berendezés esetén minimum 200 Ft/nap, 10kg-ot meghaladó termék esetén 400 Ft/nap.
Amennyiben a berendezés javítási díja, illetve a tárolási díj eléri a berendezés piaci értékének 75%-t, a berendezés tulajdonjoga automatikusan szervizre száll át, és a berendezéssel kapcsolatosan ügyfélnek semmiféle további követelése nem lehet.
Szervizünk a beépített alkatrészekre és az elvégzett munkára az alábbiak szerint vállal garanciát:
Ha a javítás értéke:
5.000 forint alatti: 3 (három) nap,
5.000 - 50.000 Ft között: 1(egy) hónap
50.000 Ft feletti: 6 (hat) hónap a garancia.
Természetesen a garancia nem vonatkozik külső behatás, javítás során nem cserélt elem, illetve kopó alkatrész okozta meghibásodásokra, illetve ugyanazt a hibajelenséget előidéző alkatrész meghibásodására.
A garanciális javításokat a garancialevélen feltüntetett szakszervizek végzi! Kérünk Titeket, hogy a hibás, nem cégünk által importált készülékeket oda vigyétek! Természetesen mi is át tudjuk venni a készüléket, de az oda- és visszaszállítás kb. 2-3 héttel megnöveli a szervizben töltött időtartamot!
CSEREKÉSZÜLÉK ÉS FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA:
Az aktuális magyar törvények értelmében a szerviz cserekészüléket NEM KÖTELES biztosítani, függetlenül attól, hogy a javításra leadott készülék garanciális, vagy sem.
A szerviz nem felelős az alábbiakért:
- a megrendelt alkatrész önhibáján kívüli hosszadalmas beérkezése
- izzó, lézerdióda kiégése a megadott üzemórán belül
- természetesen kopó alkatrészek meghibásodása, kábelszakadás
- elmaradt anyagi haszon a javítás ideje alatt
- a meghibásodásból eredő egyéb kellemetlenségek